Nuffnang Ads

MABRUR Produk terlaris Etiqa Takaful








Assalamualaikum para pembaca semua. Insya Allah pada keberkatan Ramadhan yang mulia ini, kita dibukakan jalan ataupun peluang oleh Allah S.W.T untuk menjalankan Rukun Islam yg ke 5 iaitu ibadah Haji.

Dengan permintaan yang terlalu banyak daripada pengguna, maka terlancarlah satu produk bagi merealisasikan impian umat islam untuk menunaikan Haji dan Umrah. Iaitu Produk Mabrur.

Masalah: 

1. Jika daftar hari ini, maka tarikh yg dijangkakan pergi adalah 40/50 tahun akan dtg.
2. Warga emas didahulukan, jadi nama kita akan lagi kebelakang.
3. Simpanan diguna pakai kerana tempoh yg lama.

Jadi penyelesaiannya adalah dengan wujudnya satu kaedah yg boleh membantu kita menunaikan tanggungjawab Haji dengan cepat dan efektif. Yang paling penting sekali semuanya bermula dengan niat kita. Insya Allah dipermudahkan..

Antara Manfaat yang diberikan pada produk Haji dan Umrah (Mabrur) ini :

1. Percuma Pembukaan Akaun Tabung Haji
Tidak perlu bersusah payah ke Tabung Haji, tidak perlu tunggu berjam-jam lamanya untuk tunggu giliran, Mula sahaja anda daftar di Etiqa Takaful, maka Syarikat Etiqa akan bukakan akaun Tabung Haji untuk peserta.


2. Pendaftaran Haji (Automatik)
Sama juga tidak perlu ambil no giliran untuk mendaftar Haji. Syarikat Etiqa akan daftarkan Haji secara automatik.


3. Bayaran Tunai Tetap sehingga 123%
berdasarkan Jumlah Asas Perlindungan dan akan dikreditkan secara automatik ke dalam akaun Tabung Haji. Pergi Haji dengan duit bonus sahaja.


4. Perlindungan Komprehensif

Manfaat Kematian - amaun Jumlah Dilindungi beserta Perbelanjaan Pengebumian sebanyak RM 1,000
Indemniti Berganda - kematian disebabkan kemalangan di Makkah/Madinah, amaun dilindungi akan ditambah 100%, makna kata lain akan dapat dua kali ganda.
Manfaat Badal Haji - Upah Haji sebanyak RM 3,000. Harga terkini untuk Upah Haji adalah RM 1,500.
Manfaat Ihsar - Apabila Peserta dalam keadaan berihram dan terhalang dari menunaikan Haji/Umrah akibat tidak sihat, Manfaat sehingga RM 1,000 dan akan dibayar balik untuk kos penyembelihan haiwan.


5. Elaun Haji dan Umrah
Tunaikan Haji, akan dapat RM 1,000. Tunaikan Umrah, akan dapat RM 1,000. Haji dan Umrah mestilah dilakukan BUKAN pada tahun yang sama.


6. Elaun Penjagaan Anak
Ketenangan Minda bagi peserta apabila anak-anaknya terjaga. Elaun sebanyak RM 1,000 akan dibayar, umur anak mestilah tidak melebihi 18 tahun.


Segala sesuatu bermulanya dengan niat, selagi mana anda berniat untuk melakukan kebaikan dan berusaha kearahnya, Insya Allah anda akan dapat. Mungkin anda masih lagi perlukan beberapa penjelasan, jangan risau dan khuatir, hubungi sahaja saya pada no 017-667 9778 (Fariz Petra) untuk keterangan lanjut.

No comments:

Post a Comment